Sjukskriven

Då har man träffat sin nya chef idag. Han gav inte det bästa intrycket tycker jag. Kändes som han inte trodde mig. Att jag bara hitta på saker. Fast Scania läkarn var med och berätta vad han tyckte. Men iallafall så ska jag till läkarn på fredag och kommer då bli sjukskriven en tid framåt. Har gått upp till steg två i rehaben, så det betyder att de ska kolla runt på ett större område om det finns någon tjänst där. Om inte så blir det nog snabbt upp till steg tre.

Jag måste komma på vad jag vill bli när jag blir stor.

På måndag ska jag träffa någon slags jobb coach, eller vet tyvärr inte vad det va jag skulle träffa. Men kl 10 på måndag är jag på ” möte”.

Ja när jag var på mitt möte idag så var svärmor och Janne här och tog hand om barna. Ja R klarar sig själv och S hade två kompisar med sig hem så de är nere i källaren och spelar hela tiden. Så de som behövde lite koll på sig var E och V. Allt hade gått bra mesans jag var borta.

Till middag idag blev det Ceasarsallad. Hur gått som helst. Själv åt jag tre stora portioner. Så efter maten var man i mat koma ett tag.

Träffade en granne i morse som berättade att de hade haft inbrott i deras garage inatt. De hade blivit av med en svets och en låda med dykarutrustning. Har nu på kvällen ställt in våra cyklar i garaget och låst de. Låst förrådet och varit över till grannen för att kolla till deras hus. Och självklart går jag och drattar på arslet. Får ett sår på höger handflata, blåmärke på höger arm, ont i svanskotan, stel i naken och självklart huvudvärk. Ja man är ingen akrobat iallafall så falla graciöst gör man ju inte.

Nä nu är det dags att få gubben att sluta snarka så man kan få sova en liten stund. För imorgon är det andra dagen för inskolning med V.

Ha det. 😘😘

av veralt82

Lämna en kommentar